Be kind!

Hm..

Efter allt som har hänt känns det som om jag måste vara snäll..
Hehe. Det lät lite konstigt, men allvarligt! Jag ångrar så mycket dumt jag har sagt till vissa personer. Som t.e.x. Madde. Jag blev för några år sedan helt puckad och skrev massor av skit till henne (Sorry Madde). Jag var liten och omogen. Jag är ju kanske inte så mycket äldre nu, men jag känner att jag har börjat mognat. I alla fall en del av mig har det : )

Det här skriver jag inte för att bli vän med er utan, jag känner att jag egentligen inte har haft någon anledning att vara dum. Förrutom mot vissa. Men bara för att jag ska vara snäll kan jag ju inte låta bli att vara väldigt arg på vissa personer. Det är en person jag verkligen HATAR, men jag nämner inga namn..

Så, förlåt för allt dumt jag har sagt! Det här skriver jag inte bara till Madde, utan till alla som någon gång har blivit sårad av mig. TA INGEN SKIT!! Något som jag börjar lära mig nu! : )

Så, stå på er! Jag känner att jag börjar göra det. Att mina tankar riktar mot den rätta vägen. Så, om jag klarar det, klarar nog dom flesta det! : )

Jag vill också tacka alla som är snäll mot mig. Tack så jävla mycket! Blev väldigt rörd i början av veckan när jag som många andra inte mådde så bra. Tack Ida, Vera & Annika för att ni fanns där :' ) <3 (Jag vet, kanske töntigt. Men ni är snälla! )

Jag känner och tycker att det är nu väldigt viktigt att alla är snälla! Visst, man kanske inte gillar alla personer, men det behöver man ju inte säga!

Ha det bra alla!! <3


  Älskar min syster Therese <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0