Jobbigt!

Just nu är allt ganska jobbigt! Sitter och pluggar till ett prov som jag inte ens vet vad jag ska kunna :S
I alla fall som vanligt när allt känns jobbigt, skriver jag ett litet mail till Lars : ) Hoppas jag får svar! Jah har ju fått svar på alla dom andra fem mailen jag har skickat så :''D Kan inget mer än skryta :P

Jo, så nu har jag slängt iväg min SO bok och börjat lyssna på Lars istället för att få kunna lugna ner mig lite. Jag brukar kunna bli lite smått galen när jag sitter och pluggar xD Men det är ju så jobbigt och bara sitta och läsa samma sak om och om igen... Sen har jag ju Biologi prov på Tisdag och Fysik prov på Onsdag också! :S JOBBIIIGT!!!

Aja, nog med alla klagomål! Det är ju fan mindre än TVÅ veckor jag fyller år och ska på idolfinalen!!! :'''D FAN vad jag kommer vara lycklig den dagen!! :D

Men nu måste jag plugga!

Hej då <3



Lars är verkligen VÄLDENS finaste människa!!! :'''D <3 <3 <3 TITTA PÅ HONOM!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Tove

han är söt.men mest söt är han när han ler :)

2008-12-01 @ 18:11:06
URL: http://liljatove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0