Ledsen/Trött/Sjuk/Glad

Ledsen

Jag är ledsen för allt som har hänt. tänker på Shira, Fredrik och Alexanders familjer.. Fan vad jobbigt det måste vara för dom! Vi var på minnesstund för dom igår. Det var så hemskt att se alla så ledsna. Själv slutade jag aldrig grina..

Trött

Efter allt grinande har jag blivit väldigt trött. Orkar ingenting!


Sjuk

Ligger just nu i sängen och hostar som aldrig förr.. För en stund sen trodde jag att jag skulle spy..
Jag klarar inte av att gå i skolan..


Glad

Är också glad för att jag nu har fått mitt FEMTE mail av Lars :D + att jag har fixat hem 70 låtar som han har gjort, GRATIS! :D

Det här är mailet-->

Jag skrev:


Hej!

Sitter just nu här och grinar.. Har precis varit på minnesstund för dom 3 som dog i bilolyckan.. Det var så hemskt! Och så himla sorligt när dom spelade upp deras favorit låtar :' ( Så när jag och mamma gick hem sa jag,

- Mamma. när jag dör, än i vilken ålder jag är, så ska "Rejected Love" av Lars Eriksson spelas på min begravning.

Hm, jag vet inte vad du tycker om det, men... Din musik kommer alltid finnas närmast mitt hjärta


Han svara:

Det var vänligt av dig, eller vad man ska säga
Jag blir rörd
Feel free to byta sång när you want
men
tack för dina fina ord

Jag hoppas det känns bättre snart

Kram på dig!






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0