Min dag

Sov gott enda tills min syster Therese ringde mig kl.7.00 imorse och fråga om jag kunde komma till henne och sova.
Så, vad gör man inte för sin lidande syster <3 Jag gick ner, kröp ner i hennes säng, tog fram min Mp4 och lyssna på Lars <3 (Somna på en gång)

Sen sov jag och Therese enda tills vi skulle till krokom. Så nu sitter jag här på mitt rum och lyssnar på dom nya låtarna som Lars har gjort. Dom är så jävla underbara!!
Här är en lista på dom bästa (just nu)

Lars Eriksson

Kommer du? Eller jag till dig?
A Gypsy barber
Sorrow enough has every day
You are uninteresting
If I was king today
Speaking with the angels (Ron Sexsmith)
 

Förrästen ska jag på bio på söndag och se Twilight! :D

    
(Lars är snygg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0