Svårt





Allt är så svårt just nu. Efter olyckan måste jag vara här för min syster <3 Det är så jobbigt att se henne lida så här. Önskar jag kunde göra något.. Men jag är tacksam för all tröst jag också får. Även om jag kanske minst behöver det. Men dom som ger tröst, behöver tröst. Annars blir det svårt att leva.. ALLA måste få tröst, särskilt vid sånna här tillfällen.
Jag fick lite tröst av Lars Eriksson från idol när han skicka ett mail till mig.
Jag berättade vad som hade hänt, då skrev han så här -->

hej.
vet inte riktigt vad jag skall säga, men skit också, och jag önskar du kan se nåt ljus i det hela. det känns bra att kunna trösta genom musik :) jag hade också en vän som dog i en bilolycka en gång.

ha det bra ändå och sorg har också sin tid

en *VARM* kram


En sån jävla underbar människa! Tack Lars <3

Kommentarer
Postat av: clara amatutte

fan vad coolt att lars svarade på ditt mail:):D

2008-11-18 @ 18:58:29
Postat av: ida rehnsbo

malin, i'm right here if you need me

(Y)

2008-11-19 @ 22:37:05
URL: http://idaviola.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0